מדרסים אורתופדיים לספורטים

אתלטיקה כרוכה בפעילות גופנית אינטנסיבית ודורשת סיבולת, עמידה ממשוכת על הרגליים, ודינמיות.. מדרסים מונעים פציעות ברגליים ומכינים את כפות הרגליים לשימוש ממושך תוך מתן נוחות ותמיכה.

היתרונות

ספורטאים פעילים זקוקים לתשומת לב מיוחדת באזור כף הרגל. מדרסים אורתופדיים מועילים ביותר לספורטאים מכיוון שהם משפרים את היציבה שלהם תוך כדי תנועה, מתקנים את מנח כף הרגל ומשפרים את הישגיהם. נוסיף כי, מדרסים מקדמים גם את מהירות הספורטאים. מדרסים יכולים גם למנוע פציעות מכיוון שהינן מותאמות אישית לצורת כף הרגל ומספקים את התמיכה הנכונה והמדויקת.

פתרון מובטח

פעילות גופנית יומיומית יכולה לעייף את הגוף, במיוחד את הרגליים. לספורטאים אשר נמצאים יתר על המידה על הרגליים לאורך היום או רצים למרחקים ארוכים, מדרסים אורתופדיים יעילים במיוחד. כאשר ספורטאי חווה כאב או פציעה פתאומיים בכף הרגל, מדרסים יכולים לסייע בהפחתת כאבים ואי נוחות ואף לזרז את תהליך ההחלמה.

המענה הניתן בעזרת המדרסים

מדרסים אורתופדיים בהתאמה אישית חיוניים לספורטאים. המדרסים מונעים פציעות בראש ובראשונה. כפות הרגליים הינן בסיס הגוף, אם אתלט נתקל בכאבים בכף הרגל ומשאיר אותו ללא טיפול, הכאב יכול לעבור לאזורים שונים בגוף כמו הקרסוליים, הרגליים והירכיים. עבור מי שעוסק באימונים אינטנסיביים או בספורט תובעני פיזית מדרסים הינם הכרחיים. מדרסים אורתופדיים יכולים למנוע מגוון של פציעות, כולל דלקת בגיד אכילס וסד שוקי.