מדרסים אורתופדיים לילדים

מבוגרים אינם היחידים שיכולים להפיק תועלת ממדרסים אורתופדיים. ילדים יכולים להיוולד עם כפות רגליים לא מושלמות, לסבול מפציעות ברגליים או להרגיש אי נוחות בכפות הרגליים. ילדים רבים נדרשים למשאב מהימן על מנת לתקן את בעיותיהם בכף הרגל. עם זאת, ישנם מצבים בהם מדרסים הינם הפתרון האולטימטיבי.

היתרונות במדרסים לילדים

מדרסים אורתופדיים מציעים יתרונות רבים, במיוחד לילדים. ילדים פעילים יותר ונמצאים תמיד על הרגליים. מדרסים הינם שימושיים לילדים גם אם הם לא נתקלים בכאבים ברגליים. המדרסים מועילים למניעת כאב, מספקים נוחות רציפה, תמיכה וביטחון לכפות הרגליים. בנוסף, ילדים גדלים וגופם זקוק לסיוע יעיל בכדי להתאים את עצמו דבר שהופך את המדרסים ליתרון משמעותי כאשר הילדים מתבגרים.

הפתרון האולטימטיבי

בין אם לילדים יש בעיה נפוצה עם כפות רגליים שטוחות או כאב מתמשך לאור קשתות גבוהות וכדומה. מדרסים הם אפשרות מצוינת. מדרסים הם פתרון מעולה ללחץ ברגל, לפציעה או לגירוי מינימלי. הם מציעים פתרון מהיר ומשתלם שאינו כרוך בביקורי רופא ממושכים או בהליך כואב.

איך המדרסים עובדים?

החומרים הנפוצים ביותר במדרסים אורתופדיים הם חומרים מסוג קצף, ג'ל, סיליקון, EVA, PVC, PU ועוד רבים. כל החומרים משתלבים יחד ליצירת מדרסים נוחים, אשר מחזיקים מעמד לזמן רב. מדרסים אורתופדיים נוצרים בשיטות רבות כאשר הנפוצות ביותר הינן:CNC, D3.

הייחוד של החומרים

כל חומר המשולב בהכנת המדרסים תורם בצורות שונות במדרס. תורם לעמידותו, לרמת הנוחות ומותאם בצורה אישית ללקוח. מדרסים רבים עשויים מחומרי קצף וג'ל המספקים תמיכה ונוחות יעילה. פולימרים שימושיים מאוד לעיצוב המדרסים לאור הגמישות שלהם בחימום. אלה הינם דוגמאות. בנוסף להם קיימים סוגים רבים של חומרים המאפשרים לספק את המדרס הנכון והמתאים ביותר לכל לקוח.